Ydelser

Ønsker jeres haveforening mere tid til at varetage medlemmernes interesser, skabe arrangementer, forbedre fællesarealerne eller bare slippe for bøvlet med det administrative? Så kan I blive professionelt administreret!

Vi tilbyder jer rådgivning inden for administrative processer, økonomisk optimering, bogføring og fuld administration af jeres haveforening.

Vi vurderer konkret sammen med jer, hvilke løsninger der vil passe jeres forening bedst. 

Vi tilbyder jer bl.a.:

  • bogføring med tilpasset kontoplan
  • udarbejdelse af årsregnskab
  • rådgivning og udarbejdelse af budget
  • budgetopfølgning og månedsrapportering
  • forbrugsregnskaber
  • betaling af fakturaer
  • administration af NemID, bank, e-boks og medarbejdersignatur
  • opdatering af medlemslister
  • udarbejdelse og udsendelse af påtaler og påkrav
  • opkrævning af haveleje og forsikring mv. 
  • administration af venteliste
  • håndtering af fogedretssager
  • dirigent til generalforsamlinger

     

Kontakt os for at høre hvad vi kan tilbyde jer, så vil vi tage en individuelt vurdering af jeres muligheder ganske gratis.